Subject: isikustamata reklaami (flaierite) postiga saatmine
From: "Aleksei Averson" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 12:55:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovime kasutada 2024.a. lõpus valmiva kinnisvaraarenduse reklaamimiseks
paberkandjal flaiereid, mida plaanime saata peamiselt Viimsis elavatele
inimestele (arendus asub Viimsi vallas), suurusjärgus 1 - 2 tuhat
flaierit.
Flaier sisaldaks arenduse nime, kodulehe aadressi, kinnisvara lühikese
iseloomustuse (nt 10 äripinna boksi, maja energiaklass A jne) ja ka
maakleri (kinnisvarabüroo) kontakte.

Palume AKI seisukohta (kas selline flaierite saatmine on seaduse ja hea
tavaga kooskõlas). Oleme saatnud taolise päringu ka Tarbijakaitse ja
tehnilise järelevalve ametile, kuid kahjuks nende vastust ei õnnestunud 3
nädala möödudes saada.

Lugupidamisega

Aleksei Averson
Kinnisvaramaakler

mob. +372 524 8220
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ober-Hausi Kinnisvara AS
Narva mnt 53/2, 10120 Tallinn
www.ober-haus.ee
<http://www.ober-haus.ee/?utm_source=signature&utm_content=Aleksei%20%20Av
erson>

Ober-Hausi
<http://www.ober-haus.ee/hinnaindeks/?utm_source=signature&utm_content=Ale
ksei%20%20Averson>  turuülevaade kliki »